søndag, april 12, 2009

Påsken 2009


I påsken har jeg hatt besøk av min mor og søster (Mette).
De kom på palmesøndag (5.04) og skulle bli til skjærtorsdag (9.04)
Det er alltid så kos med besøk av fam og venner. Thorstein var hjemme denne gangen, da han jobbet og skulle få besøk av en kamerat fra Bergen.

Søndag: Satt vi inne og skravlet litt, som vanlig når vi ikke har set hverandre på noen uker.

Mandag: Vi har kost oss masse ute i solen denne dagen, selv om vi var en tur på Hamar og shoppet litt på Unik Hobby, før vi tok turen på Rema 1000 for å handle litt mat:)
Ble ganske kje etter denne runden, så da bar det på sofaen et par timer.


Tirsdag: Satt vi også ute på terrassen og koste oss. Drak kakao m mini marsmallows i og nybakt banankake. Skravlet og solte oss litt også da:)
Mette og jeg var en tur på Stange for å ta turen inn på Nille etter ting vi skulle ha til påske-egget.

Onsdag: I dag var det ikke så bra vær egentlig. Overskyet først på dagen. Utpå ettermiddagen ble det sol igjen. Og da var vi ikke sene med å komme oss ut. Mamma og jeg tok opp de 4 siste veasekkene jeg hadde på terrassen og la de opp i garasjen. Mamma dro over gulvet på den delen av terrassen som har tak over seg, og fikk ting på plass slik jeg har det ute der når det er sommer. På kvelden dro mamma, Mette, Pia, Yasmin og jeg på kino for å se Skjult (norsk grøsser). Det var en gri film å se.

Torsdag: Skjærtorsdag. Tja hva gikk denne dagen med til da tro. Mette var på hobbyrommet og stanset ut ting fra Revolution (kuttemaskin til kort) som hun skulle ha med seg hejm. Hjalp henne å male et påske-egg hun skulle pynte. senere på kvelden dro mamma og Mette hjem.
Fredag: Langfredag. Var hjemme og slappet av og koste meg på hobbyrommet med å lage kort. Senere på dagen kom min venninne, hennes mann og datter. ML ville sove her og det var jo bare hyggelig at hun hadde lyst til det. Vi drev på hobbyrommet hele kvelden m å lage kort.
Lørdag: Påskeaften. Jammen hadde ikke påskeharen vært her med egg til ML og Pia.
ML og jeg satt på terrassen og koset oss med å spille ludo og kinasjakk i det nydelige været. Kjørte Pia og Ingvild til Ottestad og ML hjem. Senere på kvelden satt jeg ved pc.
Søndag: 1 påskedag. Har egentlig ikke gjort noe spess denne dagen. Sittet her og laget denne bloggen, og suldret litt rund. Da er jeg i mål med de dagene som har vært så langt i påsken.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...