tirsdag, april 28, 2009

Tirsdag 28 april

Været: I natt var det et forferdelig tordenvær, med følge av voldsomt regn og en vind som gjorde at det knaket i veggene. På dagen i dag har det vært overskyet. Utpå eftan kom solen frem. Og slik var det til det ble kveld.

Formen: Er litt bedre i dag. Har ikke ligget like mye som de siste dagene. Men er på langtnær oppegående. Har en del vondt i den høyre hofta, noe jeg har hatt sammenhengene i noen uker nå. Har ikke hatt det før. Vet nesten ikke åssen en skal ligge for at det ikke skal værke slik. Men det går vel over en dag.

Ellers: Pia kom hjem i går kveld, så jeg kjørte henen til bussen i dag. La meg når jeg kom hjem og sov i 4 timer. Ellers har jeg ikke gjort stort. Har sittet litt på pc i dag og så, og fått unna noen oppgaver i Winnie gruppa. (paint shop pro=psp). Det var på høy tid at jeg fikk gjort noe der, da det er maaaange uker siden jeg gjorde noe der sist. Har ikke hatt krefter til å sitte her så lenge i slengen. Det har kjørt masse helikopter her i hele dag. Lurer på hva det er for noe de driver med. Pia fikk 5 på norskstil i dag. Flink jente det. Har også sett på Frustrerte fruer og Privat praksis i kveld. Nå er det snart sengetid for meg. Tro det eller ei. Nettet driver å detter ut igjen. Blir sprø av dette nette her for tiden. Er jo noe tull hele tiden her føler jeg.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...