tirsdag, april 14, 2009

tirsdag 14 april

Vær: i dag var det litt sol først på dagen. Så ble det skyet utover eftan. Og litt regn på kvelden.


Formen: Sov helt til kvart på elve i dag. Ble bråsliten utpå ettermiddagen, så jeg slappet av litt hos Anne Lee. Ellers var formen ok.



Ellers: Har vært en tur på hamar og vært hos Anne Lee og spist deilig mat. (fiskeburger)

Var en tur på Maxi for å finne meg en større veske som jeg skal ha til turen. Fant ikke noe som falt i smak. Var også innom jysk og fikk kjøpt meg en duk (flora) fikk den av mamma og mette når de var her i påsken, istedet for en blomst.


Tusen takk for den. Den ble fin på spisestua mi den. Var innom skomakeren og fikk henetet slipersene mine som jeg hadde fått fikset. Alt i alt var det en koselig tur til Hamar.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...