fredag, mai 01, 2009

Fredag 01 mai

Været: Har hatt sol fra blå himmel i hele dag. Det var 36 grader i solen på dagen i dag.

Formen: Formen er fortsatt elendig. I dag har jeg ikke tålt lyder nesten. Bare Pia setter fra seg galsset på bodet så gjør det vondt i hele kroppen. (det stikker liksom) Hofta er fortsatt ikke bra, men ikke så inntense smerter som det har vært den siste tiden.

Ellers: Pia ringte meg 01.30 i nat og lurte på om jeg ville hente henne på Hamar, for hun kom seg ikke hjem. Jeg hadde ikke lagt meg enda da jeg satt og leste bloggen til Regine Stokke
En utrolig histore om en kreftsyk jente på 17 år, som ikke vet om hun lever til hun fyller 18 den 6 juni. Huff det er så leit at så unge mennesker skal bli rammet av slikt. (jeg mener ikke at det ikke er leit at eldre får det. Men så unge mennesker har jo ikke startet på livet enda) Men slike ting rår vi ikke over bare.
Pia har vært her i natt og i hele dag. Har ikke gjort stort i dag, annet en å ligge. Satt ute en liten stund for å nyte noen solstråler. Men ble så trøtt at jeg gikk og la meg igjen. Er oppe ca to timer før jeg er helt utslitt og må legge meg igjen. Jeg får fortsatt mld på min mobil om at det er noen som prøver å bruke den stjålede mobilen til Pia. Tenk i dag er det akuratt 14 dager til jeg drar til Singapore. Det gleder jeg meg veldig til. Er nedtelling nå ja, og snart på tide å planlegge det en skal ha med seg. Blir deilig å komme bort litt også:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...