mandag, mai 04, 2009

Mandag 04 mai

Været: vi har hatt et strålende vær i dag. Har blåst litt, men det har bare vært deilig.

Formen: Den kom seg utpå dagen i dag. Kom meg ikke ut av sengen før 11.30. Da lå jeg 1 time før jeg klarte å komme meg ut av sengen. Hofta værker fortsatt, håndleddet mitt er ikke noe bra det heller om dagen.
Søvn: I natt sov jeg 11, og på dagen i dag lå jeg 2,5 timer.

Ellers: Har fått rakt den lille plenen og spylt terassen, så den er klar for å oljes. Var i banken og bestilte penger til jeg skal dra til Singapore. Det var vist fint jeg gjorde det i dag, for de fikk ikke de pengene før neste onsdag. Det holder det, siden jeg drar på torsdag. Ja nå er det bare 10 dager til jeg drar ned til Ann Helen og fam. Gleder meg masse til det. Pratet forresten med AH i går på msn, og da lurte hun på om jeg ville bli med henne til Kr.Sand når vi kom hjem. Jeg sa jeg måtte tenke litt på det, for da blir det så legne til jeg ser Pia igjen. Når jeg fortalte det til Pia, syntes hun jeg skulle være med de hjem, og ikke tenke på henne. Så vi får se hva jeg finner ut av

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...