lørdag, mai 16, 2009

Singapore Lørdag 16 mai

I dag kom Cecilie og vekket meg til frokost. Ann-helen hadde laget i stand eggerøre, og det var deilig. Vi tok oss en tur på sentret like borti gata her. Det var det rene mauertuen med mennesker. og musikk i alle butikker som var, og i tillegg på selve sentret. Så det var masse lyd overalt. Til og med i matbutikken var det musikk. Forstår ikke hva vi klager på hjemme i norge, når det gjelder musikk i butikkene. Her nede spiller de mye høyere en de fleste hjemme.
Jeg kjøpte meg ikke annet enn en shampoo og balsam i dag. Fikk iskakao og en bolle sak av A-H.
Vi var ute med barna på en lekeplass, og de koste seg der lenge før vi gikk vidre. Når vi kom hjem la jeg meg litt, for da var jeg ganske så kje. Nå i kveld har jeg passet barna mens Knut og A-H er ute med jobben til Knut. Tor Christian ville ikke legge seg med det første, så han brukte et kvarter på å finne ut at tante mente alvor med at han ikke skulle leke men sove. Cecilie var så flink og lekte med seg selv men jeg drev med TC. Har kost meg masse i dag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...