lørdag, mai 16, 2009

Singapore Fredag 15 mai

Ja da var det tid for å skrive hvodan turen ned gikk.
Jeg var heldig på flyet ned til Frankfurt, for jeg fikk site ved siden av en som også skulle til Singapore. Det var bare han (Adam), hans arbeidskolegea og jeg som skulle til vidre til Singapore, fra Frankfurt. Flyet vårt ble litt forsinket ned til Frankfurt, så det sto en buss og ventet på oss. Det sto to stykker som skulle følge oss til flyet videre. Så vi var jo heldige som slapp å sjekke inn med alle de andre som skulle til Singapore. Vi kjørte et stort fly fra Frankfurt og ned til Singapore. Det var 10 seter i bredden. Vi fikk litt nattmat (kylling og pasta) og frokost (stekte poteter og eggehakk) på flyturen ned. Når jeg kom til Singapore måtte jeg spørre hvor jeg skulle gå for å finne bagasjen min. Før jeg fikk hente den måtte jeg fylle ut et skjema med navn og hele remsa. Hvor jeg skulle være hvor lenge jeg skulle være. Så en kan si det var strengt her. Når jeg hadde hentet bagasjen min og kommet meg ut derfra, sto jeg og ventet i 10 min før Ann-Helen og barna kom og møtte meg. Det var utrolig klamt og varmt når vi kom ut. Det hadde regnet litt, og det var torden når vi kom hjem. Det var utrolig klamt vær her nede. Vi bare slappet av den dagen jeg kom ned, og det var deilig. Var så godt å se de igjenn etter mange månder. A-H og jeg gikk en liten tur inne på området her på kvelden, bare for å se litt hvordan det er her nede.. Inne på det området vi bor er det veldig strengt. det er kun de som bor her, som får komme inn på dette området. Det er høye blokker og palmer ob basenger rundt her.
Vi gikk vel til seng i tolv tiden på natta. jeg sovnet ganske fort. Sov en halv time før Tor-Christian våknet. Ann- Helen kom og hentet han inn til seg. Da sovnet jeg ikke igjenn før halv fire.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...