mandag, mai 18, 2009

Singapore mandag 18 mai

Været: I dag har det regnet nesten hele dagen. Det har lynet og trodnet ganske masse her i dag.

Formen: Er grei, overraskende egentlig for jeg trodde jeg skulle bli ganske kje etter 17 mai.
Søvn: Det ble ikke mer en 4 timer i natt.

Ellers: Tor Shristian kom og vekket meg rundt halv ni i dag. Vi sløvan til langt på dag og koste oss med barna. Vi tegnet og farget med de. Litt utpå dagen dro vi en tur på Ikea. Etter at vi hadde vært der dro vi til en stor blomster butikk, hvor det var masser av avskårede blomster. De hadde mest orkideer der, og de var i store buketter. Resten av dagen var vi hjemme og slappet av. A-H laget pannekaker i dag, og det var deilig.
Jeg har ikke fått lagt inn noen bilder enda, men jeg skal vel få gjort det en dag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...