lørdag, september 26, 2009

Fredag 25. september

Været: Det har vært strålende sol, og hele 23 grader på dagen i dag:)

Formen: Kan ikke si formen er den beste om dagen. Men kjenner det ligger noen krefter på lur et sted og venter på å komme frem;)


Søvn: Har sovet 8 timer i natt og 2 timer på dagen i dag.

Ellers: Var hos tannlegen i dag og gjorde siste del på en rotfylling. Dro hjem og la meg noen timer, før Pia og jeg dro på butikken for å handle litt mat. Vi hadde lørdagskylling med ris, salat og bearnaisesaus til middag i dag. Amanda og Hegetuba spiste sammen med oss. Koselig det å ha der til bords i kveld jenter. Mette ble vi jammen alle 4 også:)

Har ikke gjort så masse mer en det i dag, utenom å vaske to maskiner med klær og få de hengt opp. Det er det msete jeg har gjort på en dag, siden jeg kom hjem fra sølvskottberget på mandag:) Håper jeg kommer meg litt mer snart, så jeg kan få noen krefter til å lage noen kort igjen, for jeg må si det klør i fingrene etter å kunne starte på julekortproduksjonen:) I dag har jeg bestilt meg en juleplate som heter "jul i fjøset" og den gleder jeg meg masse til å få neste uke:))))

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...