mandag, september 28, 2009

Mandag 28 september

Været: Det har vært lit skiftende vær i dag. Litt overskyet og litt sol, men maaaasssse vind:(

Formen: Kjenner jeg har sjelvinger i kroppen noen ganger i dag, så da må jeg bare roe den helt ned og ikke gjøre annet enn å ligge.

Søvn: Sov 9,5 timer i natt og 2 på dagen i dag

Ellers: Har vært en stille og rolig dag i dag, da jeg ikke har hatt så mye krefter. Har startet på et kort, vasket trappa og satt på en maskin med klær og brettet sammen noen tørre klær. Det ble jo noe aktivitet i dag det også ser jeg, når jeg skriver;) Er kanskje ikke så rart at kroppen har vært kje i dag da.
Har fått lakket neilene mine i kveld også. Mørke lilla denne gang.

I morgen skal jeg være med Siv til Aker sykehus, da hun skal på et møte der.
Har funnet frem noen stempeltrykk og tar med meg Promarker tusjene mine og farger litt.
Tar også med meg en bok som heter, kidnappet. Da har jeg da to ting å gjøre på de to timene hun skal være på møte.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...