søndag, september 27, 2009

Lørdag 26 september

Været: Det har vært en strålende dag, med sol fra skyfri himmel.

Formen: Er sliten kjenner jeg, men jeg er da oppe;)
Søvn: sov 7 timer i natt

Ellers: Sto opp i 10 tiden og gikk i dusjen før jeg spiste en kjapp frokost, da jeg skulle møte Trude og barna på CC Gjøvik kl 12.30. Vi hadde noen hyggelige timer sammen, og det var godt å se henne igjen selv om det ikke er mer en 4 dager siden vi så hverandre sist;)
Når jeg kom hjem startet jeg på middagen. Pepperbiff, ris, salat, stekt løk, sopp og bearnaise. Mmmm det var dilig:) Så dro Pia ut en tur med jentene.Slappet litt av før jeg gikk for å lage et høstkort, som er utfordingen på nettby denne gangen. Ble ikke helt ferdig, så jeg skal gjøre resten i morgen. Pia kom hjem i 01.30 tiden, da hun kunne sitte på med Yasmin og hennes mor hjem fra byn på Hamar.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...